sâmbătă, 16 iulie 2011

Aspectul contează?!

Ai rupt vreodată o relație pentru că iubitul tău s-a îngrășat? Ai fost părăsita din același motiv? Din păcate, trăim într-o lume în care superficialitatea primează. Și partea cea mai rea este că mai toate studiile arată că circa 32% dintre bărbați au pus capăt unei relații din cauza greutății partenerei sale, în timp ce doar 13% dintre femei au procedat în același mod.
  
Și, totuși, cât de superficială este societatea în ziua de azi? Majoritatea dintre cunoscuții mei, susțin că ar respinge o/un potențial partener dacă acesta/aceasta nu ar corespunde standardelor lor. Tind să cred că tinerii se implică într-o relație bazându-se în primul rând pe idei ca frumusețe, sexualitate și suplețe (un job description obligatoriu).
   
Ținând cont de cele menționate și știind ce gândesc și fac eu și toate prietenele mele, cu ce luptăm zi de zi și cât efort depunem, afirm că toate ne dorim soluții rapide de slăbire.
Și mai știu ce știu toți – nicio dietă, niciun regim de 2-3 saptămâni nu te vor face slab și sănătos. Depozitele nedorite de grăsime, chiar dacă vor dispărea pentru ceva timp, se vor reînnoi cu o viteză de invidiat, iar tu vei fi mai urâtă dublu, atât la propriu cât și la figurat.
Sigur, toate acestea se petrec pe fundalul mesajelor emise de toate mediile internaționale, inclusiv cele autohtone – toți ne îndeamnă să avem siluete perfecte și un ten de invidiat. Pe lângă toate acestea, nicăieri nu se indică o metodă general-valabilă, care ar face toată lumea un etalon al frumuseții.
Nu toți și-ar permite să obțină un rezultat de invidiat, ajutați de specialiști – nu toți pot beneficia de ghidarea unui nutriționist sau de frecventarea regulată a sălii de forță. Nu toți vor să creadă că ceea ce manîncă, de fapt le și înfășoară corpul în acea masă adipoasă atât de neplăcută.

Ca și fiecare, întâlnit-am și eu dificultăți în ceea ce privește alimentarea corectă. Sursa mea de inspirație a fost mereu internetul, și tot mereu găseam informație contradictorie –  pe un site acest aliment era bun, pe un site categoric interzis etc. Și atunci mi-am promis – când voi crește, atât fizic cât și profesional, voi merge la un nutriționist care mi-ar dezvălui toate secretele.

Dar soarta, alaturi de Doina Cernavca, mi-a făcut o surpriză prematură – organizarea unui eveniment inedit, în cadrul căruia vom fi vizitați de celebra nutriționistă din România, Mihaela Bilic, care a ajutat cele mai vestite vedete de peste Prut să ajungă la un rezultat ireal la prima vedere. Mihaela Radulescu, vestita divă din România, care a adăugat în timpul sarcinii 32 kg, mărturisește în prefața cărții ”Trăiesc, deci mă abțin” de Mihaela Bilic: ”degeaba te dai cu cele mai scumpe creme, degeaba te îmbraci cu haine de firmă și degeaba îți petreci vacanțele pe cine știe ce meridiane scumpe. Nimic nu te poate face să te simți mai sănătos decât un regim alimentar echilibrat, un mod de viață sănătos și o înțelegere exactă a nevoilor organismului. ”

  
Când mi-am propus eu să apelez la serviciile unui nutriționist, nu mi-am imaginat că ar fi unul de o așa talie… Acum, nu-mi rămâne decât să aștept data de 19 iulie, orele 18:30 și să merg la ”Sala de Aur” cu un carnețel, un pix și o grămadă de emoții.
Veniți și voi, fetelor! Toate împreună vom asculta cum să obținem ceea ce ne dorim cu atâta ardoare. Așa ocazie nu trebuie ratată – toată viața vei ști ce e bine și nu! Eu vin. Tu?

Biletele se vând la:
 Wellness Land, str. M. Varlaam, 46
 ”Diverta”, Shopping Malldova, et.3
 MolDeco, bd. Moscova, 14/1. 

Află mai multe detalii pe pagina facebook Clubul Nostru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu