miercuri, 10 noiembrie 2010

Seara bântuită de...groază


Atmosferă feerică şi personaje misterioase, în costume trăznite de Halloween la Shopping MallDova, unde peste 20 de mii de persoane au venit pe parcursul zilei de sâmbătă, 30 octombrie, să se distreze şi să facă cumpărături.

Deşi nu este o sărbătoare tipică pentru Republica Moldova, Halloween-ul  a fost sărbătorit şi în acest an în mai toate cluburile din capitală. Eu am hotărât să merg la Mall, nu de alta, dar eram mascată într-o ”zână bună” şi am avut frică de spiritele care nu se au de bine cu cei care nu poartă măşti de groază.

La intrarea în Mall am fost întâmpinată de un coşciug imens care intr-o dată m-a transpus în lumea lui Dracula. Tinerii au fost inspiraţi în noaptea de Hallloween aşa că am putut admira tot felul de costume: de la fluturi şi evadaţi, până la Zorro şi Vârcolaci și, desigur, vapmiri de tot felul. Iar vedeta serii desigur a fost dovleacul cioplit, care reprezintă lanterna Jack, cea care alungă duhurile.

”Mi-a plăcut mult să lucrez cu acest dovleac, coarnele i le-am lipit singur”, îmi spune un pici de vre-o 10 ani, cățărat pe umerii tatălui său, care la rândul său mi-a aruncat o privire terifiantă, cu ochi fardați intens și cu corne pe cap.

Unii au ales să nu se mascheze, însă au declarat că se simt foarte bine printre mulţimea bulversată, zgomotoasă un pic ciudată cum e obiceiul. ”Nu m-am mascat fiindcă am știut că toți vor fi a proape la fel. Îmi place să mă evidențiez.”

Cum la etajul intâi al mall-ului au “bântuit” vrăjitoare, vampiri, stafii şi alte personaje înfricoşătoare, petrecerea de Halloween a avut o amploare deosebită. Sute de copiii şi tineri care au acceptat invitaţia mall-ului de a participa la Balul Costumelor de Halloween şi au venit îmbrăcaţi în costume originale, cu măşti fioroase şi machiaj “de groază”, au beneficiat de cadouri nostime oferite de Diverta, Debenhams şi Forever 18 celor mai curajoşi vizitatori, care au îmbrăcat cele mai îndrăzneţe costume de Halloween.

Cîştigătorii la cele 6 nominalizări – „copiii cei haioşi”, „cel mai fioros machiaj”, „cea mai îndrăzneaţă mască”, „cel mai haios costum de Halloween”, „dracii şi dracoaicele”, „cel mai diabolic cuplu” – au primit vouchere în valoare de 300 de lei valabile la Rock’n Roll Bowling.

”Vai, nici nu mi-am imaginat că am putea câștiga la nominalizarea cel mai diabolic cuplu. Suntem incântați!”, îmi spun unul dintre cuplurile câștigătoare, încercând să depășească cu vocea sunetul strident al muzicii. Coarne încovoiate caraghios, cozi scurte, cârligate, colanți rupți pe alocuri, sânge la colțul gurii, păr zburlit… Sunt doi diavoli atât de veridici, încât eu a trebuit sa înghit frica înainte de a vorbi cu ei.

Halloween-ul e o sărbătoare tipică mai mult la americani, poate asta o fi explicaţia că mulţi dintre cei prezenţi nu prea aveau habar când a început să fie sărbătorit şi unde, însă nu i-a împiedicat să se simtă bine mai ales că... misterul a fost în aer toată noaptea.

”Nu, nu am idee ce e cu Haloween-ul, important este că mă simt super alături de prieteni și dansez după muzica îndrăgită”, spune o tânără țopăind și sărind în tactul muzicii pe cât se poate de sus.

Oricum, să îi transformi pe moldoveni în nişte scorpii, vampiri, stafii sau alte grozăvii, chiar şi pentru o seara, a fost o misiune aproape imposibilă. Mulți au venit în ţinute cât mai terifiante, negre, sumbre. Dar, femile și fetele arătau la fel de bine, pentru că femeia rămîne o vrăjitoare indiferent de stilul vestimentar.

Seara s-a încheiat cu un recital deosebit, oferit de invitatul special al petrecerii Broono, care a încântat publicul cu piesele sale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu